Uroczystość wręczenia nagród na tle promocji "Rocznika Kolbuszowskiego” nr XV
|
|
|
|
|
Promocja w bibliotekach naukowych akademickich szkół wyższych państwowych i niepaństwowych
|
Magdalena Nagięć
| s. 3-24
|
|
|
Promowanie „dobrego zarządzania” i ukrywanie jego słabości : refleksja nad politycznymi paradygmatami i politycznymi narracjami w sferze rządzenia
|
Bob Jessop
| s. 5-26
|
|
|
Repozytorium instytucjonalne jako narzędzie komunikacji naukowej i promocji nauki
|
Edyta Gałuszka
| s. 7-17
|
|
|
Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa
|
Jan Adamczyk
| s. 11-21
|
|
|
Promocja zdrowia w Gminie Łódź ze szczególnym uwzględnieniem programu "Dalia"
|
Iwona Chłodzińska
| s. 11-40
|
|
|
Laudacja wygłoszona przez Promotora podczas wręczenia dyplomu Doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Profesorowi Peterowi Blaho
|
Julian Kałowski
| s. 21-25
|
|
|
Promocja poprawy efektywności energetycznej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
|
Grażyna Borys
| s. 23-31
|
|
|
Laudacja wygłoszona przez promotora podczas wręczenia dyplomu doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie pani dr Hannie Suchockiej
|
Józef Krukowski
| s. 25-30
|
|
|
Promocja zdrowego stylu życia w programach szkolnych na Białorusi
|
Piotr Mazur
| s. 27-42
|
|
|
Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu
|
Ewa Kasperska
| s. 59-74
|
|
|
Upodmiotowienie społeczne nauczyciela w działaniach na rzecz promocji zdrowia
|
Ewa Syrek
| s. 75-80
|
|
|
Kino w ruinach : Promocja filmów w Berlinie 1945 – 1949
|
Magdalena Saryusz-Wolska
| s. 180, 86-101
|
|
|
Promocja w działalności administracji publicznej : przykład gmin powiatu tarnobrzeskiego
|
Anna Kołomycew
| s. 90-99
|
|
|
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland
|
Patrycja Brańka
Sebastian Brańka
| s. 105-113
|
|
|
Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina
|
Anna Gardzińska
Marta Sidorkiewicz
| s. 113-124
|
|
|
Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacj
|
Dariusz Trzmielak
| s. 117-131
|
|
|
Analiza wykorzystania portali społecznościowych w promocji wybranych miast Polski
|
Tomasz Turek
| s. 131-140
|
|
|
Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka
|
Adam Rudzewicz
| s. 133-141
|
|
|
Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym Facebook
|
Jakub Pawlak
| s. 136-144
|
|
|
Promocja regionalizmu w programie i działalności Unii Wielkopolan (1990–1999)
|
Tomasz Sikorski
| s. 139-152
|
|
|
Sprawozdanie z promocji habilitacyjnej adwokata dr. hab. Juliusza Leszczyńskiego
|
Kazimiera Juszka
| s. 141-142
|
|
|
Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku
|
Andrzej Sznajder
| s. 149-159
|
|
|
Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografii
|
ALicja Mroczkowska
| s. 155-168
|
|
|
Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc.
|
Michał Turniak
| s. 163-184
|
|
|
Głoszenie Ewangelii i promocja ludzka : dwa równorzędne filary działalności misyjnej
|
Jarosław Różański
| s. 173-186
|
|
|
Sprawozdanie z I Krajowej Konferencji "Socjologia medycyny - promocja zdrowia - biopolityka"
|
Małgorzata Nowastowska
Ewa Pietrucha
| s. 173-174
|
|
|
Promocja zdrowia w profilaktyce chorób cywilizacyjnych : sprawozdanie z konferencji
|
Bożena Zboina
| s. 179-182
|
|
|
"Promocja osoby w rodzinie", Wojciech Bołoz, Warszawa 1998 : [recenzja]
|
Bronisław Mierzwiński
Wojciech Bołoz (aut. dzieła rec.)
| s. 183-184
|
|
|
Promoting natural heritage of the South Baltic Region on the example of the Balticmuseums 2.0 project
|
Jakub Swacha
| s. 183-193
|
|
|
Promocja zawodowa dziewcząt pochodzących z terenów dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych
|
Teresa Kucharska
Wojciech Kuźmiński
| s. 191-196
|
|
|
Wpływ działalności sekcji polskiej Światowej Wystawy EXPO w Szanghaju na promocję Polski w Chinach oraz postulaty dotyczące podniesienia jej skuteczności
|
Tomasz Copp
| s. 193-218
|
|
|
Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności
|
Mariola Grzybowska-Brzezińska
| s. 195-204
|
|
|
Projekt "Promocja zdrowia pracowników szkoły" : podstawy teoretyczne i koncepcja
|
Magdalena Woynarowska-Sołdan
| s. 239-259
|
|
|
Wystawa "Relikty budowli pałacowo-sakralnej na Ostrowie Lednickim. Promocja monety"
|
Arkadiusz Tabaka
| s. 245-247
|
|
|
Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities
|
Bogumiła Marczyńska
| s. 247-250
|
|
|
Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym
|
Grażyna Rosa
| s. 259-268
|
|
|
"Profesor Stanisław Walczak: promotor reform więziennictwa w latach 1957–1969", pod. red. Michała Porowskiego, Legnica 2012 : [recenzja]
|
Adam Redzik
Michał Porowski (aut. dzieła rec.)
| s. 288-291
|
|
|
Facebook, jako forma promocji, na przykładzie polskich bibliotek uniwersyteckich
|
Dagmara Szmajser-Chylarecka
| s. 319-327
|
|
|
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych
|
Piotr Zawadzki
| s. 321-330
|
|
|
Promocja książki Marii Skłodowskiej-Curie "Autobiografia. Wspomnienia o Piotrze Curie"
|
Małgorzata Sobieszczak-Marciniak
| s. 322-324
|
|
|
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice
|
Marlena Kotlarek
Magdalena Syrkiewicz-Świtała
| s. 353-361
|
|
|
Eco Talent 2013 as a modern way to educate and promote eco-entrepreneurship amongst students and alumn : (case study)
|
Anna Sobczyk-Kolbuch
| s. 361-369
|
|
|
Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku
|
Magdalena Grębosz
| s. 385-395
|
|
|
"Poezja zrzeszyńców" w serii „Biblioteka Pisarzy Kaszubskich” : (promocja, IK 25.04.2014)
|
Jerzy Treder
| s. 391-395
|
|
|
"Promocja osoby w rodzinie", Wojciech Bołoz, Warszawa 1998 : [recenzja]
|
Franciszek Woronowski
Wojciech Bołoz (aut. dzieła rec.)
| s. 429-430
|
|
|
Uroczystość wręczenia nagród na tle promocji "Rocznika Kolbuszowskiego" nr XV
|
Grażyna Bołcun
| s. 457-459
|
|
|
O chwalebnym zachwalaniu i odkrywaniu odkrytego czyli o działaniach promocyjnych Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
|
Katarzyna Dorocińska
Anna Grygorowicz
Elżbieta Kraszewska
| s. 504-533
|
|
|
Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study
|
Marek Grzybowski
| s. 624-631
|
|
|
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg
|
Wiesław Szopiński
| s. 683-691
|
|
|