Tytuł artykułu   (Znaleziono: 523 artykuły) Autorzy Strony Czynności
Uroczystość wręczenia nagród na tle promocji "Rocznika Kolbuszowskiego” nr XV
Promocja w bibliotekach naukowych akademickich szkół wyższych państwowych i niepaństwowych Magdalena Nagięć s. 3-24
Promowanie „dobrego zarządzania” i ukrywanie jego słabości : refleksja nad politycznymi paradygmatami i politycznymi narracjami w sferze rządzenia Bob Jessop s. 5-26
Repozytorium instytucjonalne jako narzędzie komunikacji naukowej i promocji nauki Edyta Gałuszka s. 7-17
Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa Jan Adamczyk s. 11-21
Promocja zdrowia w Gminie Łódź ze szczególnym uwzględnieniem programu "Dalia" Iwona Chłodzińska s. 11-40
    Zacytuj
  • Udostępnij
Laudacja wygłoszona przez Promotora podczas wręczenia dyplomu Doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Profesorowi Peterowi Blaho Julian Kałowski s. 21-25
Promocja poprawy efektywności energetycznej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw Grażyna Borys s. 23-31
Laudacja wygłoszona przez promotora podczas wręczenia dyplomu doktora honoris causa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie pani dr Hannie Suchockiej Józef Krukowski s. 25-30
Promocja zdrowego stylu życia w programach szkolnych na Białorusi Piotr Mazur s. 27-42
Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu Ewa Kasperska s. 59-74
Upodmiotowienie społeczne nauczyciela w działaniach na rzecz promocji zdrowia Ewa Syrek s. 75-80
Kino w ruinach : Promocja filmów w Berlinie 1945 – 1949 Magdalena Saryusz-Wolska s. 180, 86-101
Promocja w działalności administracji publicznej : przykład gmin powiatu tarnobrzeskiego Anna Kołomycew s. 90-99
The role of Local Action Groups in promoting rural areas in the Małopolska region in Poland Patrycja Brańka Sebastian Brańka s. 105-113
Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina Anna Gardzińska Marta Sidorkiewicz s. 113-124
Promocja wyników badań naukowych i nowych technologii w procesie komercjalizacj Dariusz Trzmielak s. 117-131
Analiza wykorzystania portali społecznościowych w promocji wybranych miast Polski Tomasz Turek s. 131-140
Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka Adam Rudzewicz s. 133-141
Promocja internetowa mikro i małego przedsiębiorstwa w portalu społecznościowym Facebook Jakub Pawlak s. 136-144
Promocja regionalizmu w programie i działalności Unii Wielkopolan (1990–1999) Tomasz Sikorski s. 139-152
Sprawozdanie z promocji habilitacyjnej adwokata dr. hab. Juliusza Leszczyńskiego Kazimiera Juszka s. 141-142
Sponsoring jako intensywnie rozwijająca się forma promocji na polskim rynku Andrzej Sznajder s. 149-159
Product placement jako narzędzie promocji we współczesnej polskiej kinematografii ALicja Mroczkowska s. 155-168
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. Michał Turniak s. 163-184
    Zacytuj
  • Udostępnij
Głoszenie Ewangelii i promocja ludzka : dwa równorzędne filary działalności misyjnej Jarosław Różański s. 173-186
Sprawozdanie z I Krajowej Konferencji "Socjologia medycyny - promocja zdrowia - biopolityka" Małgorzata Nowastowska Ewa Pietrucha s. 173-174
Promocja zdrowia w profilaktyce chorób cywilizacyjnych : sprawozdanie z konferencji Bożena Zboina s. 179-182
"Promocja osoby w rodzinie", Wojciech Bołoz, Warszawa 1998 : [recenzja] Bronisław Mierzwiński Wojciech Bołoz (aut. dzieła rec.) s. 183-184
Promoting natural heritage of the South Baltic Region on the example of the Balticmuseums 2.0 project Jakub Swacha s. 183-193
Promocja zawodowa dziewcząt pochodzących z terenów dawnych Państwowych Gospodarstw Rolnych Teresa Kucharska Wojciech Kuźmiński s. 191-196
Wpływ działalności sekcji polskiej Światowej Wystawy EXPO w Szanghaju na promocję Polski w Chinach oraz postulaty dotyczące podniesienia jej skuteczności Tomasz Copp s. 193-218
Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności Mariola Grzybowska-Brzezińska s. 195-204
Projekt "Promocja zdrowia pracowników szkoły" : podstawy teoretyczne i koncepcja Magdalena Woynarowska-Sołdan s. 239-259
Wystawa "Relikty budowli pałacowo-sakralnej na Ostrowie Lednickim. Promocja monety" Arkadiusz Tabaka s. 245-247
Why is it worth to become an engineer? - promotional activities of scientific and research institutions and commercial entities Bogumiła Marczyńska s. 247-250
Znaczenie promocji w rozwoju turystyki w Wolińskim Parku Narodowym Grażyna Rosa s. 259-268
"Profesor Stanisław Walczak: promotor reform więziennictwa w latach 1957–1969", pod. red. Michała Porowskiego, Legnica 2012 : [recenzja] Adam Redzik Michał Porowski (aut. dzieła rec.) s. 288-291
Facebook, jako forma promocji, na przykładzie polskich bibliotek uniwersyteckich Dagmara Szmajser-Chylarecka s. 319-327
Targi turystyczne jako forma promocji miast i regionów turystycznych Piotr Zawadzki s. 321-330
Promocja książki Marii Skłodowskiej-Curie "Autobiografia. Wspomnienia o Piotrze Curie" Małgorzata Sobieszczak-Marciniak s. 322-324
The importance of social media marketing in promoting health in the opinion of inhabitants of Gliwice Marlena Kotlarek Magdalena Syrkiewicz-Świtała s. 353-361
Eco Talent 2013 as a modern way to educate and promote eco-entrepreneurship amongst students and alumn : (case study) Anna Sobczyk-Kolbuch s. 361-369
Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku Magdalena Grębosz s. 385-395
"Poezja zrzeszyńców" w serii „Biblioteka Pisarzy Kaszubskich” : (promocja, IK 25.04.2014) Jerzy Treder s. 391-395
"Promocja osoby w rodzinie", Wojciech Bołoz, Warszawa 1998 : [recenzja] Franciszek Woronowski Wojciech Bołoz (aut. dzieła rec.) s. 429-430
Uroczystość wręczenia nagród na tle promocji "Rocznika Kolbuszowskiego" nr XV Grażyna Bołcun s. 457-459
O chwalebnym zachwalaniu i odkrywaniu odkrytego czyli o działaniach promocyjnych Biblioteki Głównej Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Katarzyna Dorocińska Anna Grygorowicz Elżbieta Kraszewska s. 504-533
Promocja miasta za pomocą wydarzeń na przykładzie Gdyni : case study Marek Grzybowski s. 624-631
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg Wiesław Szopiński s. 683-691